przy zamówieniu za minimum 300zł
przy zamówieniu za minimum 800zł
przy zamówieniu za minimum 1500zł
Jesteśmy dumni z naszej marki, jakości i wyglądu naszego produktu. Od naszych niedawnych początków do miejsca, w którym jesteśmy teraz, jesteśmy przede wszystkim dumni z tego, jak nasi klienci naprawdę cieszą się naszym najwyższej jakości górskim źródłem, naturalną wodą mineralną, gdzie naprawdę odczuwają pozytywne korzyści zdrowotne i witalne płynące z jej doskonałej jakości i smaku. Nasze marki „Spirit of Drini”, „Drini I Bardhe” i „Drini” naturalna woda mineralna są dostępne w praktycznych butelkach PET w czterech rozmiarach – 0,33L, 0,5L, 1,0L, 1,5L – oraz w eleganckich szklanych butelkach w dwóch rozmiarach – 0,25L i 0,75L. Wszystkie rozmiary są dostępne jako czysta naturalna woda mineralna „Niegazowana” lub gazowana woda mineralna „Sparkling”.
W ramach naszych działań na rzecz zrównoważonego rozwoju wykorzystujemy najwyższej jakości nadający się do recyklingu PET (rPET) do produkcji butelek i opakowań PET, a co ważne, jakość i smak naszej naturalnej wody mineralnej pozostają takie same. To zrównoważone działanie pozwala na ponad 50% niższą emisją węgla w porównaniu z użyciem dziewiczego PET. Będziemy wykorzystywać PET nadający się do recyklingu, który będzie składał się z co najmniej 30% PET pochodzącego z recyklingu *, a celem jest osiągnięcie 50% lub więcej recyklingowanego PET * na początku 2021 r. Następnie, po ukończeniu nowych zakładów produkcyjnych Drini I Bardhe, wykorzystywać będzie w 100% przetworzony rPET.
*nie obejmuje etykiety i nakrętki
Oprócz naszych formatów butelek sprzedajemy również naszą wysokiej jakości, naturalną wodę mineralną w zbiornikach. Są one sprzedawane i transportowane w 24 000 lub 26 000 litrowych FLEXITANKS.
Obecnie oferujemy etykiety naszych marek („Spirit of Drini”, „Drini I Bardhe” i „Drini”) w jedenastu językach; Angielski, albański, niemiecki, włoski, francuski, hiszpański, polski, grecki, arabski, mandaryński i rosyjski. Nasza jakość etykiet jest jasna i przejrzysta.
Ze względu na roczną wielkość produkcji 1,8 miliarda litrów z naszego źródła, jesteśmy w stanie wyprodukować „Private Label” dla klientów, którzy spełniają nasze kryteria, takie jak; rodzaj rynku klienta, ranking jakości i obroty produkcyjne. Może to być bardzo interesujące dla klientów takich jak; GDO, supermarkety, niszowe sieci hotelowe, franczyzy spożywcze, w tym organizacje pozarządowe i międzynarodowe firmy, które dostarczają pakiety humanitarne i pomoc dla międzynarodowych krajów i regionów znajdujących się w trudnej sytuacji.
Wszystkie nazwy marek „Drini I Bardhe”, „Spirit of Drini” i „Drini”, obrazy logo, sformułowania i wygląd etykiet, materiały marketingowe i obrazy stanowią wyłączną i ekskluzywną własność intelektualną Drini I Bardhe SH.P.K. oraz jej spółki zależnej i stowarzyszonej.